Поширені питання клієнтів автопрокату

Якщо Ви не знайшли відповідь на питання, яке Вас цікавить, можете написати нам повідомлення прямо з сайту, на email, або зателефонуйте за номером, щоб отримати кваліфіковану консультацію нашого менеджера.

Якщо це денний час доби, терміново зв'яжіться з нашим менеджером , якщо це ніч, відправте смс. Підготуйте пакет усіх необхідних документів та довідок з ПОЛІЦІЇ (детально – у договорі оренди на авто).
Беріть авто в прокат на максимально тривалі терміни . Ставайте постійним клієнтом нашого автопрокату.
Здійснити оплату можна і готівкою. Але блокування застави, як правило, здійснюється саме з пластикової карти, можливо і готівкою внести заставу, все за бажанням клієнта.
Так, безумовно! Ми страхуємо усі авто та ОСЦПВ і КАСКО.
Ремонтувати авто забороняється без узгодження цього з менеджером нашого автопрокату. У денний час доби зателефонуйте по телефону, вночі – відправте смс.
Ні, але якщо Ви станете нашим постійним клієнтом, розмір застави може бути згодом зменшено або взагалі будете брати авто на прокат без застави.
Основне правило орендованого авто – Київ та область. Постійним клієнтам можливо. Якщо новий клієнт то при узгодженні з менеджером автопрокату, можливо, виїхати і в інші міста.
Тільки в тому випадку, якщо це узгоджено з нашою компанією і зазначено в договорі оренди . Також, необхідно оформити таку ж заявку, але на додаткового водія, у якого повинен відповідати вік і водійський стаж.
Так, звичайно! Вартість послуги потрібно уточнювати, оскільки вона може відрізнятися, в залежності від віддаленості адреси від пункту видачі авто.
Якщо Ви звертаєтеся до нас вперше, необхідно надати паспорт громадянина країни, водійські права і, якщо є, закордонний паспорт. Також обов'язково наявність пластикової банківської картки.
Заповнити заявку на сайті. Через годину з моменту оформлення, після перевірки достовірності даних нашою службою безпеки, менеджер автопрокату Вам передзвонить, щоб узгодити всі питання і нюанси.